יום חמישי, 4 ביולי 2013

היי לגמרי שכחנו שאנחנו לא רק בלוג לק אלה גם אופנה, כאילו אתן הצופות בבלוג שכחתן?!

קודם כל סליחה.....
אני ועמית שכחנו שזה לא רק בלוג לקים ואיפור בבלוג יש גם אופנה...
אז הינה סרטון של איך הופכים נעלים ישנות משעממות לפיצוץ של נעלים והינה
כמה תמונות יפות של נעלים, אתן יודעות מה בואו נחלק את הפוסט ההקדמה (מה שכתבתי עכשיו),
הסרטון ותמונה של הנעלים בסוף, וכמובן תמונות של נעלים (לתמונות אנחנו מוסיפות פירוש וגם כמו בפנאי פלוס אנחנו מוסיפות שיק ושוק)....

 אז ההקדמה כבר היתה עכשיו תמונות:


אוקי הנעל הזאת היא נעל ירוקה זוהרת, עם פפיון ורוד.
ניראה צעקני (לגמרי עיצוב של במביני) ממש הנעל צועקת לרואה "מי שנועלת אותי היא בעלת סטייל)
לנעל הזאת אני נותנת שיק!!!!
    אוקי מה זה הדבר הנוראי הזה ממש אסון אופנתי אפור ולבן הולכים יפה יחד אבל פתאום בום, טראך, ופיצוץ!!!!! פתאום מופיע האדון והכל התבלגן!!!!!
ותיראו את הסרוכים זוועה ממש!!! אני כמובן נותנת לנעלים האלה שוק!!!!
אוקי הנעל הזאת יפה מאוד מעודנת, יש בנעל משהו חזק זאומר אני נעל פשוט 100ממת הנעל הזאת נעל ספורט יפה פשוטה (טוב כולם יודעים שזו נעל מושלמת)!!!
זאת נעל של שיק!!!
ולסיום סיומת סרטון נעלים


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה